Інформаційна картка

Інформаційна картка


Прізвище, ім’я, по батькові
Ціпан Зої Степанівни
Місце роботи
Городищенський ліцей
Посада
Вчитель початкових класів
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання)
Вища, РДГУ, 2006р.
Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)
" Онлайн - курс для вчителів початкової школи". 2018р. EdEra. ( 60 год). Онлайн . 2018 р. "Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами". EdEra. ( 30 год). Онлайн,  2018 р. " Недискримінаційний підхід у навчанні" . EdEra. ( 32 год). Очна. 2018р. РОІППО " Професійне зростання вчителів, які навчатимуть учнів перших класів" (60 год ). Онлайн. 2019 р. " Права людини в освітньому просторі". EdEra/.( 10 год).  Очна. 2019 р. РОІППО. " Методика компетентнісного навчання " Шість цеглинок". (6 год). Очна. 2019 р. РОІППО. " Особливості реалізації освітньої галузі " Мистецька " в умовах упровадження НУШ".( 8 год) .  Дистанційно. 2020 р. РОІППО. " Розвиток професійних компетентностей" ( 30 год ). Очна. 2020 р. Чайка. " Попередження насильства над дітьми в школі". ( 60 год).  Дистанційно. 2021 р. РОІППО. " Реалізація компетентнісного підходу в освіті" ( 30 год ). Дистанційно. 2022 р. РОІППО. "Сучасні технології і методики навчання". ( 30 год ).
Педагогічний стаж
26 років
Кваліфікаційна категорія
Вища
Звання
-
Педагогічне кредо
"Учитись важко, а учить ще важче.
Але не мусиш зупинятись ти.
Як дітям віддаси усе найкраще,
То й сам сягнеш нової висоти."
                        М. Сингаївський
Технології, методи та форми, що використовуються
у навчально-виховному процесі
Технології
Інтерактивні технології :
- «мікрофон»;
- робота в парах, малих групах;
- «ротаційні трійки»;
 - «діалог»;
- «синтез думок»;
-«пошук інформації»;
-  «спільний проект»;
-  «мозковий штурм»;
- вправу «Асоціативний кущ»;
- вправу «Очікування»;
- інсценізація казок.
Дискусійні технології.
Технології проблемного навчання.
Інформаційно- комунікативні.
Методи
- пояснювальний;
- бесіда;
- пошук;
- проблемний.
Форми
 - групова;
- робота в парах;
- колективна;
- індивідуальна.


Автопортрет «Я – педагог і особистість»
(у формі есе)
 Якщо вчитель поєднує в собі любов до справи і до учня,
 він — досконалий учитель.
Л. М. Толстой
    Я переконана, що щаслива людина обов`язково займається в житті улюбленою  справою. Для мене бути учителем – це  жити, бути привабливою, харизматичною особистістю, в якій відчувається сила волі й душа.    Моїми першими учителями були учні, які дали мені шанс, можливість повірити у себе.  Учитель – вічний учень (поки навчаюсь – я жива, як учитель, цікава, як людина). Інтерес до долі дитини – крок до взаєморозуміння. Радіючи малому – осягала велике. Сократ порівнював учителя з краплиною дощу. Дійсно, як дощ відкриває потенціал кожного зерна, так і моя мета, як педагога – виявляти обдарованість кожного учня. . Мета моєї педагогічної діяльності – формування високо інтелектуальної, творчої особистості, здібної креативно мислити та бути компетентно підготовленою до життя. Мета моєї роботи – створення ситуації успіху, сприятливих умов для повноцінної діяльності, розвитку й самореалізації кожної особистості. Намагаючись зберегти духовні цінності дитини, спираючись на унікальність і неповторність кожного учня, завжди допомагаю й підтримую у навчанні. На уроках використовую інноваційні форми роботи та технології:  інтерактивні,  ігрові, інформаційно-комп'ютерні, індивідуальні та групові. Ціную  не  лише  якісно  виконану  роботу  обдарованого  учня,  а  і  вдачу  слабших  дітей,  котрі  старанно  працювали.
 Моє педагогічне кредо:
"Учитись важко, а учить ще важче.
Але не мусиш зупинятись ти.
Як дітям віддаси усе найкраще,
То й сам сягнеш нової висоти."       М. Сингаївський

Для себе я сформулювала такі педагогічні заповіді, яких намагаюся дотримуватись у своїй роботі:.
1. Кожна дитина – творча, неповторна особистість. Шануй цю  особистість.  2.      Будь справедливим, послідовним та великодушним у вихованні. Адже ти теж не є вершиною досконалості.
Посилання на персональний Інтернет-ресурс (за наявності)



Немає коментарів:

Дописати коментар