Інформаційна картка
Прізвище, ім’я, по батькові
|
Ціпан Зої Степанівни
|
|
Місце
роботи
|
Городищенський ліцей
|
|
Посада
|
Вчитель початкових класів
|
|
Освіта (найменування
вищого навчального закладу, рік закінчення навчання)
|
Вища, РДГУ, 2006р.
|
|
Самоосвіта (за останні 5
років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх
програм, курсів, тренінгів тощо)
|
" Онлайн - курс для вчителів початкової школи". 2018р. EdEra. ( 60 год). Онлайн . 2018 р. "Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами". EdEra. ( 30 год). Онлайн, 2018 р. " Недискримінаційний підхід у навчанні" . EdEra. ( 32 год). Очна. 2018р. РОІППО " Професійне зростання вчителів, які навчатимуть учнів перших класів" (60 год ). Онлайн. 2019 р. " Права людини в освітньому просторі". EdEra/.( 10 год). Очна. 2019 р. РОІППО. " Методика компетентнісного навчання " Шість цеглинок". (6 год). Очна. 2019 р. РОІППО. " Особливості реалізації освітньої галузі " Мистецька " в умовах упровадження НУШ".( 8 год) . Дистанційно. 2020 р. РОІППО. " Розвиток професійних компетентностей" ( 30 год ). Очна. 2020 р. Чайка. " Попередження насильства над дітьми в школі". ( 60 год). Дистанційно. 2021 р. РОІППО. " Реалізація компетентнісного підходу в освіті" ( 30 год ). Дистанційно. 2022 р. РОІППО. "Сучасні технології і методики навчання". ( 30 год ).
|
|
Педагогічний стаж
|
26 років
|
|
Кваліфікаційна категорія
|
Вища
|
|
Звання
|
-
|
|
Педагогічне
кредо
|
"Учитись важко, а
учить ще важче.
Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще, То й сам сягнеш нової висоти." М. Сингаївський |
|
Технології, методи та форми, що
використовуються
у навчально-виховному процесі
|
||
Технології
Інтерактивні технології :
- «мікрофон»;
- робота в парах,
малих групах;
- «ротаційні
трійки»;
- «діалог»;
- «синтез думок»;
-«пошук інформації»;
- «спільний проект»;
- «мозковий штурм»;
- вправу
«Асоціативний кущ»;
- вправу
«Очікування»;
- інсценізація казок.
Дискусійні технології. Технології проблемного навчання. Інформаційно- комунікативні. Методи - пояснювальний; - бесіда; - пошук; - проблемний. Форми - групова; - робота в парах; - колективна; - індивідуальна. |
||
Автопортрет «Я – педагог і
особистість»
(у формі есе)
|
||
Якщо вчитель поєднує в собі любов до справи і до
учня,
він —
досконалий учитель.
Л. М. Толстой
Я переконана, що щаслива людина
обов`язково займається в житті улюбленою справою. Для мене бути
учителем – це жити, бути привабливою, харизматичною особистістю, в якій
відчувається сила волі й душа. Моїми першими учителями були
учні, які дали мені шанс, можливість повірити у себе. Учитель – вічний учень (поки
навчаюсь – я жива, як учитель, цікава, як людина). Інтерес до долі дитини –
крок до взаєморозуміння. Радіючи малому – осягала велике. Сократ порівнював
учителя з краплиною дощу. Дійсно, як дощ відкриває потенціал кожного зерна,
так і моя мета, як педагога – виявляти обдарованість кожного учня. . Мета моєї
педагогічної діяльності – формування високо інтелектуальної, творчої
особистості, здібної креативно мислити та бути компетентно підготовленою до
життя. Мета моєї роботи – створення ситуації успіху, сприятливих умов
для повноцінної діяльності, розвитку й самореалізації кожної особистості.
Намагаючись зберегти духовні цінності дитини, спираючись на унікальність і
неповторність кожного учня, завжди допомагаю й підтримую у навчанні. На
уроках використовую інноваційні форми роботи та технології:
інтерактивні, ігрові, інформаційно-комп'ютерні, індивідуальні та
групові. Ціную не лише якісно виконану
роботу обдарованого учня, а і вдачу
слабших дітей, котрі старанно працювали.
Моє педагогічне кредо: "Учитись важко, а учить ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще, То й сам сягнеш нової висоти." М. Сингаївський
Для себе я сформулювала такі педагогічні
заповіді, яких намагаюся дотримуватись у своїй роботі:.
1. Кожна дитина –
творча, неповторна особистість. Шануй цю особистість. 2. Будь
справедливим, послідовним та великодушним у вихованні. Адже ти теж не є
вершиною досконалості.
|
||
Посилання на персональний Інтернет-ресурс (за
наявності)
|
||
Немає коментарів:
Дописати коментар